"Odvoz a odstranění odpadů 180101, 180103 a 180109 (kategorie N)"
1. Předpokládaná hodnota plnění za rok 230 000,00 Kč bez DPH (278 300,00 s DPH)
2. Předmět zakázky: Předmětem zakázky je převzetí a zajištění odstranění odpadů zařazených pod katalogové číslo:
180101 - ostré předměty (kromě čísla 180103)
180103 - odpady, na jejichž sběr a odstraňování jsou kladeny zvláštní požadavky s ohledem na prevenci infekce
180109 - jiná nepoužitelná léčiva neuvedená pod číslem 180108
3. Požadavky zadavatele: Veškeré činnosti zájemce musí být v souladu se všemi zákonnými požadavky platnými pro nakládání s odpady, a to zejména Zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákona o odpadech), Zákonem č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů, Evropské dohodě o mezinárodní silniční dopravě nebezpečných věcí - ADR, vyhlášené ve Sbírce zákonů pod č. 64/1987 Sb., ve znění pozdějších změn a za dodržení všech platných hygienických předpisů.
4. Služby zahrnuté v ceně:
a) Četnost odvozu 3x týdně v kapacitě, která zajistí odvoz veškerého zdravotnického odpadu.
b) Dodávku pytlů z PVC materiálu o velikosti 700x1100x0,1 na odpady, v počtu odpovídajícím množství likvidovaného odpadu (cca 10kg na 1 pytel) nebo 125 pytlů/měsíc. Pytle dodané nad rámec odpovídajícímu množství likvidovaného odpadu nebo počtu 125 pytlů/měsíc mohou být účtovány dodatečně za kus.
c) Dodávku klinik boxů na odpady o objemu 1,5 l v množství 3ks-měsíc a klinik boxů o objemu 60 l v množství 1ks/měsíc.
d) Cena bude zahrnovat přepravu krytým automobilem dle podmínek ADR z prostoru objednatele na místo zneškodnění.
e) Spolu s fakturou za odstranění odpadů budou předávány vážní lístky z úředně ověřené váhy dokladující skutečné odstraněné množství. Certifikát dokladující ověření váhy bude přílohou smlouvy.
5. Předpokládaný objem v kg za měsíc:
180101 (3-4kg)
180103 (1200-1400kg)
180109 (1kg)
6. Doba a místo plnění:
Termín zahájení plnění zakázky: 1.3.2022
Termín ukončení plnění zakázky: na 2 roky
Místo plnění zakázky: Zařízení následné rehabilitační a hospicové péče, příspěvková organizace, Perninská 975, 362 21 Nejdek
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
Označení | Odpad |
Cena za odstranění 1 kg odpadu, vč. manipulace a dopravy bez DPH (Kč) |
Cena za odstranění 1 kg odpadu, vč. manipulace a dopravy s DPH (Kč) |
180101 | Ostré předměty (kromě čísla 180103) | ||
180103 | Odpady, na jejichž sběr a odstraňování jsou kladeny zvláštní požadavky s ohledem na prevenci infekce | ||
180109 | Jiná nepoužitelná léčivá neuvedená pod číslem 180108 |
Cena bude uvedena jako cena bez DPH a vč. DPH. V ceně budou zahrnuty veškeré náklady, související s plněním předmětu zakázky dle bodu 2. této výzvy. Součástí ceny budou zejména nakládka, vykládka, manipulace, doprava, odstranění a další činnosti bezprostředně související s plněním této zakázky včetně vedení potřebné evidence a potvrzování dokladů o přepravě nebezpečných odpadů dle platné legislativy. Cena bude konečná dle podané nabídky a platná po celou dobu trvání zakázky (v případě nutnosti změny ceny bude vypsána nová soutěž).
8. Hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem je výše nabídkové ceny vč. DPH za 1 kg odstraňovaného odpad. Pro odpad označený 180101, 180103 a 180109 bude jako nejúspěšnější nabídka vybrána ta, která bude obsahovat ve sloupci 4 tabulky Zpracování nabídkové ceny, nejnižší cenu za odstranění 1kg odpadu 180101, 180103 a 180109 (vč. DPH). Zadavatel si vyhrazuje právo vybrat pro každý druh odpadu vždy cenově nejvýhodnější nabídku, tj. vybrat pro každý druh odpadu jiného uchazeče.
9. Lhůta a požadavky na zpracování a předložení nabídky
Nabídkou se rozumí zaslání kontaktních údajů uchazeče (jméno, adresa, IČO, DIČ, kontaktní osoba) a vyplněné tabulky Zpracování nabídkové ceny v elektronické podobě na e-mailovou adresu ekonom@rehos-nejdek.cz nebo doručení poštou v zalepené obálce s nápisem "Nabídka na odvoz a odstranění odpadů 180101, 180103 a 180109 (kategorie N)" v termínu do 21.2.2022 (13:00 hod) na adresu sídla zadavatele Zařízení následné rehabilitační a hospicové péče, příspěvková organizace, Perninská 975, 362 21 Nejdek.
10. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- odmítnout všechny předložené nabídky
- upřesnit podmínky zakázky
- vyloučit ze soutěže uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené ve výzvě
- vyžádat si od uchazeče písemné doplnění nabídky a ověřit si informace, uvedené uchazečem v nabídce
- uchazeči podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy se Zadavatelem
- výběrem nejvhodnější nabídky uchazeči nevzniká právní vztah, Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění
- uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s účastí v soutěži.
Zadavatel není plátce DPH.
Olga Pištejová DiS.
ředitelka
Vyřizuje: Bc. Soňa Nejedlá
Tel.: 739 322 483